środa, 17 lipca 2013

Blokada na laptopa

Blokada może być różna: na telefon, na różnorakie konta, na drodze...
Moje koty wyspecjalizowały się w zakładaniu blokady na laptopa.

Darmowy hosting zdjęć

Blokada może być prawoskrętna
Darmowy hosting zdjęć

albo lewoskrętna.
Darmowy hosting zdjęć

Czasami zakładana jest mega blokada.
Darmowy hosting zdjęć

Zdarzają się też blokady długoterminowe.
Darmowy hosting zdjęć

Gdy założona jest blokada na laptopa - przesiadam się na notebooka. Niestety i tu też czasem spotyka mnie rozczarowanie. Blokada na notebooka też jest mozliwa, choć trochę trudniejsza w wykonaniu i bardziej niewygodna.
Darmowy hosting zdjęć

Zastanawiam się, na co będą kolejne blokady. Koteczki mają bowiem niesamowite pomysły. Oby to nie była blokada konta bankowego...



2 komentarze:

  1. Mam takie same blokady. Czasem tłusty tyłek zjeżdża - więc wtedy jest blokada częściowa :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie nie zobserwowałam blokad częściowych, ale będę patrzeć, czy takich nie zakładają również u mnie.
    Behemot natomiast wyrywa klawisze, tylko nie wiem czy ma jakiś system, czy na chybił trafił ;)

    OdpowiedzUsuń